menu

niedziela, 21 kwietnia 2013

Organizacyjnie

Na początku dziękuję wszystkim, którzy do mnie zaglądają. Witam serdecznie nowych obserwatorów. Dziękuję za miłe komentarze. W ogóle bardzo mi miło, że o mnie pamiętacie :))
Ja czasem wpadam z wizytą na Wasze blogi, czasami coś naklikam, a najczęściej po prostu popatrzę i się pozachwycam Waszymi pracami i Waszymi pomysłami. I wtedy świat wydaje mi się ładniejszy :)

Reszta ogłoszeń (obrazki prowadzą do miejsc, z których je "pożyczyłam"):
Zapisałam się na następny SAL, tym razem do Diany.


Oczywiście, że znalazłam info po terminie, ale szczęśliwie zostałam przyjęta. Publikować wyniki trzeba co 2 czwartek, ale ponieważ ja nigdy nie pamiętam, który czwartek jest tym drugim, więc postaram się coś tam wkleić w każdy czwartek :)

Zapisałam się również na parę ROZDAWAJEK. Pewno nie wygram, ale co tam, ważne że się w biegu startowało. Uwielbiam oglądać kartkowe blogi, ale jakoś nie potrafię takich cudeniek robić. Może kiedyś jeszcze żarówka pod czupryną mi zabłyśnie i się nauczę?

Tu do wygrania listeczki fajne i motylki i domki.

A tutaj są bransoletki. Ale i KONEWKA!!! Z takim ryjeczkiem fajniutkim!!! Normalnie rozczuliłam się...

I tu też się zapisałam. A to mnie najbardziej intryguje, ponieważ są to jakieś białe "cosie". Z info wynika, że "specjalnie dla Was wykonałam takie dodatki...", znaczy że zdolniacha robi to sama. Wygląda jak styropian wylany do formy. W wolnej chwili muszę przeszukać bloga Anuli i całego neta w tej sprawie... 

Na tym kończę i życzę miłego dnia, bo nareszcie słońce świeci za oknem :)
Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie znaku po sobie w postaci komentarza. Pozdrawiam serdecznie :)