menu

sobota, 27 kwietnia 2013

Ku zazdrości gawiedzi...

Tydzień temu brałam udział w Rozdawajce u Qsłońcu. Głównej nagrody nie wygrałam, ale dostałam nagrodę NIESPODZIANKĘ. Ta nagroda była przeznaczona dla setnego obserwatora. Trochę wniknęło zamieszania, ponieważ w poście nie było info, że trzeba patrzeć który się dostało numerek w kolejeczce. No dobra, ja nie zwracam uwagi na to. Słyszałam kiedyś tekst, że "ludzie wielcy nie zwracają uwagi na drobiazgi" i tego się trzymam. Bo jak tu się przyznać, że dorosła kobieta jest roztrzepana jak nastolatka? Wydedukowałam sobie z list wszelakich, że to ja i się zgłosiłam. I dziś w skrzynce znalazłam kopertę od Dobrej Kobiety jaką jest Qsłońcu. A w kopertce były takie cuda, że ja niektórych na żywo nie widziałam! Na przykład te delikatne gałązki z kwiatkami i listkami. Wszak to samograje są. Dokładasz to do czegokolwiek i już masz ekskluzywną kartkę. Po prostu cudowności!!! A ptaszki z chudymi nóżkami!!! A domeczki (komin rzucił mnie na kolana :)) A te duże kółka co wkłada się pod napisy! I małe kółeczka na kwiatki!!!
(no Benia, opanuj że się!!!)
Ja się tak zachwycam, ponieważ jestem przyzwyczajona, że wszyscy mamy np. farby i kartki, czyli ten sam start, a wynik zależy od naszych zdolności i wyobraźni. A tu prawie gotowiec mi spadł do łapek!!! Oj, jak tylko znajdę wolną chwilę to się będzie działo...
No dobra, już nie gadam tylko pokazuję:


 To jest wszystko w kupie co dostałam.

 Te gałązki są cudne! A długie, że prawie 13 cm mają.

Listeczki do których ptaszek już się uśmiecha (może gniazdko sobie uwije :))

Domki. Na żywo są ładniejsze. To mój aparat ostatnio zawodzi...

Kółeczka różniste, niektóre kwieciste, a niektóre koronkowe, podnapisowe.

6 komentarzy:

  1. Cieszę się że sprawiłam choć trochę radości :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jaką radość i niespodziankę!!! Wielkie dzięki :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję na pewno coś ekstra wyczarujesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne drobiazgi to prawda :)
    ( to ja wylosowałam główną nagrodę) i już zrobiłam kilka kartek z tymi ślicznościami :)
    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję głównej nagrody :) ja jeszcze wymyślam kombinacje kartkowe, żeby śliczności wypadły najkorzystniej :)
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie znaku po sobie w postaci komentarza. Pozdrawiam serdecznie :)