menu

piątek, 26 grudnia 2014

Przyprawowe cudeńko :D

Niedawno trwało przedświąteczne szaleństwo. Moje szukanie czegoś "niezwykłego" zakończyło się bardzo... pachnąco. Niby tylko przyprawy w słoiczku, ale z drugiej strony są to aromaty, które dodawane do żywności, nadają jej odpowiedni zapach, smak, kolor itp. Ale tak zapakowane chyba nigdy nie zostaną... podane jako przyprawa do żadnego dania.
Znalazłam na Jarmarku Świątecznym takie cudeńka :D



Przeszukałam internet, bardziej po nazwie niż po słowach kluczowych, znalazłam autora obrazeczków. Małe dzieła są tworzone przez... (tu wklejam dane w oryginalnej, bułgarskiej pisowni) Веселин Терзиев от Долни Воден.
W słoiczku są przyprawy, wg etykiety w moim jest cząber ogrodowy, cząber górski, sól, kozieradka, czerwony pieprz, tymianek i mąka kukurydziana.
Veselin maluje swoje obrazki łyżeczka i pałeczką (znalazłam filmiki na youtube. wygląda na bardzo proste wykonanie, ale to tylko pozory :P). Wzorów jest ponad sto. Dla mnie to po prostu niewiarygodne :D

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie znaku po sobie w postaci komentarza. Pozdrawiam serdecznie :)