menu

czwartek, 13 czerwca 2013

Kartkowe wprawki

Popełniłam kilka kartek. Wklejam dwie z nich.
Jedna jest z ptakiem, którego wygrałam w Candy u Qsłońcu :) Tło zrobiłam z trzech kolorów tapet. Kwiatki wycięłam z papieru do pakowania prezentów. Oczywiście w ruch poszły profilowane nożyczki i dziurkacz brzegowy-mój ostatni nabytek :)
Druga kartka jest inspirowana Dyktandem Kartkowym Teo w Diabelskim Młynie. (Tu jestem wśród innych uczestników zabawy) Kartka jest przeznaczona dla Kogoś, kto doskonale wie, że jestem Czekająca... A materiały to: tapeta, wertikal, papierowa serwetka. Lala pomalowana kredkami i długopisem. A te okropne błyszczące zacieki to konturówka do malowania porcelany...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie znaku po sobie w postaci komentarza. Pozdrawiam serdecznie :)