menu

piątek, 14 czerwca 2013

Ku chwale.. i ogólnemu dobru..

Jakiś czas temu, będąc na kółku plastycznym, zostałam "poproszona" (tzn. Szefowa naszego kółka wjechała mi na ambicję i mogłam jedynie pomarudzić sobie pod nosem robiąc co było do zrobienia) o narysowanie dwóch obrazeczków. Z dzieł tych miały być zrobione pocztówki i rozdawane dzieciom w dniu ich święta. Nie wiem czy tak właśnie było, ale na stronie Miasta M. znalazłam info o tym. Obrazki narysowałam suchymi kredkami pastelowymi. Mam nadzieję, że (po)tworki nie straszą po nocach obdarowanych nimi dzieci :)


Domki, ostatnio częsty motyw w moich rysunkach, czy szytych obrazkach.

Tulipany, ponieważ są zawsze wdzięczne i motyle na nie lecą :))

  
Cztery prace (również moich Koleżanek), z których zrobiono kartki. I... kartka podpisana moim nazwiskiem :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie znaku po sobie w postaci komentarza. Pozdrawiam serdecznie :)